Here you go

VEM

Vem är i rummet med dig? Vovven
Vem fick du senaste sms av? Fasthenn
Vem tänker du på nu? Pojken min
Vem pratade du senast i telefon med? Mammsen tydligen.
Vems hus var du senast i? Oj.. ehm kommer fan inte ihåg. Ludvigs kanske?
Vem önskar du var med dig nu? Känner mig äcklig då jag inte badat än så, helst ingen.
Vem är din favoritsläkting? Alla är mina favoriter, världens bästa släkt har jag<3

VAR

Var är din mobiltelefon? På brösten faktiskt, praktiskt
Var handlar du mest? Vet faktiskt inte, h&m kanske? Hehe
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Hem från skolan, mama is my taxi.

VAD

Vad åt du senast? Tacos
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Röd/vit randiga pyjamasshorts.
Vad är den närmaste saken som är blå? Skymtar nog lite blått på ett påskägg på bordet.
Vad har du på fötterna? Tofflor.
Vad är din favorit färg? Jag har flera olika, men rött är fint.
Vilken film såg du senast? Never say never - Justin Bieber.
Vad hör du just nu? One directions "One thing"

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Hamensö
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Jaa
Tyckt att din kusin är het? Hepp, men visst är dom söta mina fina kusiner<3
Sovit naken? Jepp
Kört över hastighetengränsen? Skojar du eller? Än så länge vill jag köra lika sakta som sniglarna ungefär.
Målat om ditt rum? Vet inte, tapetserat iaf :P
Dansat framför en spegel? Händer ungefär varje dag haha
Fått hicka? Så många gånger. 
Dumpat någon? Ja. 
Stulit pengar från en kompis? Nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej, så roligt har jag inte haft än.
Varit i slagsmål? Ja, när jag var liten, det var väl ett slags slagsmål. Haha
Smugit ur ditt hus? Nae, men rikis haha
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mjaa
Hånglat med en främling? Det har förekommit ja.
Älskar eller saknar någon nu? Som bara fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback