Intressant?

SENASTE

1. Kompisen du träffade: "Klasskompisarna"

2. Personen du pratade I telefon med: Mor

3. Du fick SMS av: Donna

4. Du kramade: Mamma


IDAG

5. Kläder: Underkläder

6. Bättre än igår: Var typ samma igår, men bara underkläder kan väl kanske tyckas vara bättre?


IMORGON

7. Är det: Fredag

8. Planer: Vara med Donna

9. Något tråkigt som händer imorgon: Jag ska sova ensam..


FAVORIT

10. Nummer: 13 trorja

11. Färg: Rött är fint, men jag gillar andra färger också ju.. Typ blå, rosa osv.

12. Årstid: Sommar och vinter

13. Saknar du någon?: Ja

14. Humör för tillfället?: Vet faktiskt inte haha.. Är la rätt glad trorja


FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse?: Drog av mig täcket

16. Vad åt du sist?: En godis....

17. Vad irriterar du dig på?: haters och falska människor och såna som inte kan hålla vad dom lovar osv.

18. Tror du på distansförållanden?: vet faktiskt inte.. jag skulle inte klara av det.

19. Vem tänker du på just nu?: Ludvig

20. Tror du att personen tänker på dig med?: Har ingen aning.. Kanske? Om jag har tur.

21. Vart reste du sist?: Turkiet om det menas med utomlands.

22. Vad gjorde du igår kväll?: Var ensam, badade.

23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma mest tror jag

24. Ler du ofta?: Beroende på vilket humör jag är på ju, men ja, är jag glad då ler jag ju ofta

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Hmm.. Kärlek tror jag

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland

27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen

28. Vilken färg har din tröja?: Har ingen hehe

 

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: För mig känns det som om dom aldrig tar slut

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja

31. Gråter du när du skadar dig?: Ja, oftast, jag är fan en klenis

 

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Jadå, oftast så

33. Vad gör dig glad?: All sorts kärlek, familj, vänner och pojkvännen såklart om man nu har en sån

34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja, det händer väl

35. Är lycka överskattat?: Nej? Alla har rätt till att få känna lycka:P

36. Kan musik göra dig glad?: Ja

 

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja

39. Har du en flick/pojkvän?: Yes

40. Är du nöjd med det?: Som bara fan

41. Är du kär?: Nykär


HAT

42. Vem hatar du verkligen?: Hemlis

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej

44. Är du en mobbare?: Nee

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja

46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

 

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Naee.. Jävla plugg

48. Favoritämne?: Foto

49. Värsta ämne: Typ allt..

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? Både ja och nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback