Please don't stop


Såhär såg jag ut en gång, det var coolt :P:P
Saknar min fina pojkvän, ja det gör jag. Och jag längtar tills jag får se hur håret blir på mig..!!!! Hoppas verkligen det blir bra!! Klockan tickar på och snart ska jag lägga mig och kolla film/sova för det är skola imorgon. Men det gör inget, för jag får vara med mina underbart efterblivna vänner. (Donna du är så jävla inräknad ska du veta, heejheej*vink*) Sen ska jag träna och imorgon sover Ludvig här, yes fan va gött tänker ni! Och det tänker jag med. På torsdag sover Donna här, vi är förhoppningsvis lediga på fredag också, WOHO, sedan följer hon med till frisören som stöd (bäst är du<3<3<3) och resten får ni veta imorgon för orkar inte skriva allt nu:P:P:P HEIIIDÅÅÅ

Kommentarer
Anonym

heeejheej vink


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback