Du ville veta det här va?

Lite frågor...

1. Pierca tungan eller läppen? oj, öh.. läppen tror jag

2. Vara seriös eller oseriös? oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? Grön

4. Brinna upp eller drunkna? tror nog jag skulle vilja brinna, hardcore!! (oseriös jaaa:P)

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Beror på. Äre helg, kompisar, äre veckodag - familjen<3

6. Vad heter du? Andrea Jenny Emilia Johansson

7. Hur många syskon har du? Ett

8. Vart bor du? Norrmalm, negerbyn fuck yeah!

9. Hur många barn vill du ha? Två om jag nu vågar föda fram några.

10. Vill du gifta dig? Hihi ååh jaaa!

11. Favorittid på dagen? Det är la olika? Haha men jag gillar nätterna ibland och ibland inte så, jag varierar!

12. Humör just nu? Ledsen, deppig (mens)

13. Sugen på just nu? Att kyssas

14. Hur lång är du? – 167/68

15. Är du nöjd med ditt rum? Njaa, de är ju så litet.

16. Villken är din riktiga hårfärg? Tror det är mörkblont men vet inte längre haha

17. Har du någon sjukdom? Ja

18. Vad har du för ögonfärg? Blå

19. Är du nöjd med dina vänner? Yes sir!

20. Är dina föräldrar skilda? Näpp

21. Gillar du skolan? Nee, elle utan läxor är skolan nice men ah, hur ofta äre man inte har läxor? Ne juste:P

22. Hur svarar du i telefonen? – Hej det är Andrea (min telefonsvarare hahaha)

23. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Hahahah aa, kan man väl säga

24. Har du en hund? Ja<3

25. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon oftast

26. Tror du på spöken? Yes I do.

27. Är du mörkrädd? Jaa jag är ganska mörkrädd.

28. Vad vill du ha just nu? Ludvig

29. Är du singel nu? Neeeee

30. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Haha föredrar.. Vem fan vill ha ett kort? Då behöver man ju inte ens ha ett. Ne, långt skare va!

31. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Säger som min vän Linnea, satsar redan seriöst.

32. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej

33. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? I guess soooo

34. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nope, de trorja inte

35. Har du varit på en blind-date? Nej haha

36. Har du sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Ja

37. Saknar du någon av dina ex? Haha, nej!

38. Somnat gråtande pga kärleken? Säger som min kloke vän här också: Det kommer jag inte ihåg, men gråtit massor på natten har man ju gjort.

39. Brukar du tänka på dina ex? Händer väl att man ibland får nån tanke sådär men vill ju inte ha tillbaka nån direkt:P

40. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? Neee, tror inte de

41. Har du nån bästa vän? Ja

42. Är du ofta med dina vänner? Ja, hyffsat iaf

43. Vad brukar ni hitta på? Kolla på film, festa, chilla, snacka skit, sånt man gör med kompisar?

44. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja!

45. Vem vet mest om dig? Skulle tippa på mina "tjejer" och Ludvig vet en hel del också

46. Vad åt du senast? Jordgubbsfil och müsli

47. Vad drack du senast? Vatten

48. Vad har du på fötterna? Svarta strumpor med hjärtan på haha, så fula

49. Vad lyssnar du på just nu? As long as you love me - Justin Bieber

50. Vad gillar du mest hos dig själv? Haha jaa det kan man ju undra.. Tycker mina ögon är ganska fina:P


Kommentarer
Linnea

puss på dig <3


Blogg: http://lenniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback