Hello people out there!

Ligger här brevid en sovande Ludvig. Kollat lite på BBT men det är inte lika roligt utan honom. Sen måste jag ju säga att han ser väldigt mysig ut så tänker nog mysa in mig här och försöka somna jag också. Imorgon ska jag va med Frida och Fanny tror jag, kanske Donna också om hon inte ska joina för hon faller för "vill ha dig i mörkret hos mig" mannen. Jaja, återstår å se. Är så jäääävla sugen på ostbågar och nudlar. Mina ögon är formade som hjärtan nu typ och jag halvt dreglar!! Får äta det imorgon, en anledning till att försöka somna så jag får äta det så snart som möjligt!! Stört fetto vet mm godnaaaaaatt:):):):)


Kommentarer
snabba hönan

HAAHAAHAHAHAH "vill ha dig i mörkret hos mig" mannen

Svar: ibland briljerar jag, elle hur??
Andrea

Linnea

åh, bilden längst ner till vänster = favo!!!

Svar: puss på dig min fina lilla gosis
Andrea


Blogg: http://lenniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback