I will always love you





Jag vet inte om ni läser min blogg eller inte men just nu bryr jag mig inte om det. Vill bara uttrycka mig nu.
Ni är några av dom absolut bästa klasskompisarna man någonsin kan önska sig. Menar alltså i hela världen. Ni får mig att vilja gå upp till skolan även fast jag ibland bara vill stanna hemma och sova bort hela dagen. Men det är något med er som verkligen får mig att vilja försöka ta mig igenom dagarna där, när allt känns piss och man vill dra täcket över huvudet. Snart är det dags för att börja sista året, trean är framför fötterna på oss, väntar på att få låta oss nyfikna ungdomar göra sina sista timmar på den där skolan. Är så lycklig över att jag får ha det här sista året med er. Vi har gått igenom mycket i klassen, vi har förlorat någon vi tyckte väldigt mycket om, men vi är fortfarande på fötter, för att vi alltid finns där för varandra. Jag vet inte hur det kommer se ut efter att vi slutat. Men jag vet att jag vill fortsätta träffa er. Ni är ljusglimten i skolvardagen, och även om vi kanske inte ses så mycket utanför skolan betyder ni ändå ofantligt mycket för mig. Vi gör det här året till ett år att minnas, och vi ska minnas det som bra, inte dåligt. Vi är bäst och förtjänar det bästa. 
Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback