I'm so sorry guys!!


Random bild

Fan vad dåligt det går och blogga ibland, glömmer helt bort. Igår var jag så jävla förbannad för har tydligen tappat bort mitt fkort så nu får sista checken va i skåpet, om de inte är där får jag DAMP. Kunde inte åka till ludvig för vi hade ingen bil hemma, döööööö. Skulle dansat idag och gått ut på krogen men det blir inget med det, för jag har så jävla ont i halsen också så kan inte va med ludvig heller. Livet leker inte så mycket på den fronten. Men jag har iaf ledigt idag och imorgon, jag har en baldejt och jag har börjat kolla klänningar. SNÄLLA FKORT DU MÅSTE FINNAS!!!

Kommentarer
Anonym

Snygg header du har :)

Svar: Tack så mycket!:)
Andrea


Blogg: http://marinapalme.blogg.se
marina

sv. Jaha, men den är fin ändå. :) Tack :)

Svar: Ååh tack så mycket! Hoppas du gillar min nya också som kommer dyka upp snart:)
Andrea


Blogg: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback