Tankar som kommer fram om nätterna

När jag har dig tätt brevid och känner dig andas mot min rygg bultar mitt hjärta extra hårt. Att bara veta att jag har dig och att du hellre spenderar dina dagar och nätter med mig hellre än någon annan är väldigt stort för mig. Min andra halva ligger där på andra sidan av mig och håller sina armar tätt runt om mig. Jag är så jävla lycklig, samtidigt som jag är så jävla rädd att det kanske är dags att snart bli ensam igen. Samtidigt som jag dör av lycka inombords känner jag mig också ledsen för vad vore jag utan honom.. Känns som om han är hela världen för mig ibland. Men jag måste lära mig att njuta av det som är och ge all kärlek jag har. Han älskar mig ju, han gör verkligen det. Och jag älskar honom. Dags att bli lycklig och njuta av det jag har. Den bästa killen som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback