Queen A, here I come!


Queen B
Lyssnat runt på Beyonce och hennes grymma låtar i princip hela dagen, vilken kvinna asså! Det räcker inte med att hon är typ den snyggaste i världen (enligt mig), hon är också en av dom grymmaste i världen på att sjunga och skriva låtar. Hennes låtar är ju bäst, både de deppiga och glada låtarna är så jäkla grymma! Önskar verkligen att jag var lika snygg och talangfull som henne, jaa... fan vad jag önskar det! Ska sätta upp en bild på henne och träna framför henne och försöka nå ett mål, att komma ett steg närmare den där snygga kroppen och spela hennes musik så högt det bara går och sjunga med i bakgrunden till dom mest peppande låtarna hon gjort! För är det någon som vill känna sig vacker å trivas i vad som helst, så är det jag! Queen A, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback