You are the best thing


Från idag

Hej, har varit ute och lekt lite med min pojkvän i snön, jag älskar verkligen snö! Skolan idag gick väl ganska bra tycker jag, hade bara två lektioner så det kändes inte helt fel om jag får säga det själv. Fotade lite på lektionen idag så då fick jag lite gjort och det är lika roligt som vanligt. Måste och säga att mina vänner är så sjukt snygga och hur underbara som helst som ställer upp som modeller. Nu ska jag fortsätta lyssna på underbara låtar från Glee som får mig att fälla tårar och mysa ner mig hos min pojkvän, imorgon är det APU som gäller! Kramiz 

Kommentarer
Donnaa

Hahaha gosimos på dej baby!! <3333

Svar: PUSSELIPUSS BÄSTIS
Andrea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback