You have a friend in me


Saknar gymtimmarna med min lilla dåna, är lite sugen på å börja igen asså.. Donna har en blogg btw http://donnahjertman.blogg.se/ heter den, så in å kika, den är rätt bra asså om jag får säga det själv!

Anyways, hejhej alla ni som läser beritsmammabloggen, här sitter jag på min apu och ska snart gå på en liten lunchrast. Blir att äta hemma idag då vi inte har någon bil jag och min kompanjon, vi fick en ride imorse, fuckyeah. Idag är det dans som gäller, sista gången faktiskt, lite sorgligt om jag får säga det själv, men man kan ju fortsätta så har mina små funderingar på det. Mina små hörlurar är sönder så får sitta med ett par stora rosa (odiskret) men dom är faktiskt very snygga och ljudet är gräjt så ska väl inte klaga allt för mycket, vore dock skönt med små. Får se om tomten kanske kommer med ett par nya i jul eller om jag får köpa ett par själv, försöker iaf stå ut! Hoppas ni har en bra dag så hörs vi nog sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback