Varje gång jag ser dig


Känslan av att inte ha det som krävs, att inte räcka till. Att man måste vara smal som en pinne, ha den snyggaste röven eller största brösten. När fan ska det vara nog? Jag fullkomligt ÄLSKAR chips, herregud vad gott det är. Men snart kommer sommaren, och jag vill inte se ut såhär då jag inte orkar få massa blickar eller bli fullpackad med massa skit kommentarer från anonyma jävlar. Det bästa jag vet är att bada, men det värsta jag vet är att visa mig i bikini... Yes, så är det. Ska det verkligen behöva vara såhär? Vad hände med "Du är fin som du är". Gäller inte det alla eller? Visst, jag är inte tjock, men jag är inte sådär smal så killarnas blickar faller på mig och de tänker "woow" liksom. Skulle vilja känna den känslan någon gång i mitt liv. Synd bara att man inte kan få den hur man än ser ut kroppsmässigt. Jag är trött på att behöva tänka så mycket på mitt utseende. Så därför befinner jag mig numera på gymmet ett antal gånger i veckan, 2 timmar per dag ungefär, för att försöka bli lite smalare. Vill se på mig själv och känna "Andrea, du är så jävla snygg". Och, förhoppningsvis, en dag, kommer jag göra det. Återstår och se.. Men jag gör också detta för att jag vill trivas med mig själv, men det konstiga är att man borde göra det hur man än ser ut, förstår ni? Jaja, nog med tjat:P
Ha en bra kväll.

Kommentarer
din älskling

TÖTTAR!!

Anonym

men du är ju fin som du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback