100 dagar


Bild från november tror jag, försökte mig på en sminkning, blev väl helt ok. Färgade också löshåret. Inte använt det på länge nu.

Anledningen till att min rubrik är "100 dagar" är för att det är 100 dagar kvar till min arton-års dag idag!!!! Åh, jag längtar så himla mycket, det kommer vara rätt mycket nytt då ju, åååh längtar!!!!!! Och på tal om födelsedagar, idag fyller min finaste lilla Linnea sjutton år, grattis goding:*

I alla fall, vill ursäkta mig för den dåliga uppdateringen men det har varit väldigt mycket plugg det senaste, och det är ännu inte klart, har ungefär 250 sidor kvar att läsa i en bok, och skriva två läsloggar till. Jag måste bli klar imorgon, så det blir tight. Men jag tänker banne mig bli klar i tid denna gången, visa mig själv att jag kan. För på fredag kommer jag inte hinna, och då är det enda jag vill tänka på vänner, fest, mig själv och HELG! Inget plugg på hela helgen, jag tänker inte jobba i helgen, tar ledigt från plugg då om det skulle vara något, min hjärna orkar inte mer. Har pluggat flera timmar i sträck den här veckan, t.om jobbat extra i skolan. Men snart är det över i alla fall, så ska inte klaga så mycket. Jag hoppas ni alla har det bra och är glada, jag börjar leva på fredag, för då är det planerat att dra till volvo med tjejerna för en riktigt härlig kväll, en massa dans kan jag lova, då blir jag glad! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback