du kan om du vill


En väldigt gossig bild från gårdagen på min fina lilla hund Simon.

Idag är en bra dag. Jag gör bara bra saker faktiskt. Vakna hyffsat tidigt, tog på mig träningskläder och tränade en timme. Sedan duschade jag, dammsög köket och gjorde havregrynsgröt till mig. Nu tickar klockan på och när klockan slår två ska jag bege mig till köket för att laga mat till mig, pappa och brorsan. Mamma åkte till Malmö idag med min mormor till en av mina mostrar. Ville verkligen följa med men de åker inte hem innan tisdag, och då går jag ju i skolan, suck.. Menmen, har i alla fall sovmorgon på måndag, en extra lång, så lite lycklig är jag allt! Donna kommer hit runt klockan fyra, perfekt dag känner jag! Men nu hinner jag inte skriva mer, måste klä på mig sen börja med maten. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi kanske senare, hoppas jag. Puss och kram

Kommentarer
DAISY

Nej tyvärr, nu är de redan sålda! :/


Blogg: http://daisykewk.blogg.se/
bandoz

Vad lagade du för mat;-) ?!

beritsmamma

Svar till "Bandoz" : Det blev köttgryta ;)


Blogg: http://beritsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback