how could you do this



Två bilder från dagen som bara bevisar hur sköna vi är, haha älskar fotodagarna när man får leka runt lite om man har extra tid.

Iaf, tja allihopa, här sitter jag på min engelska B lektion, det är väl inte det roligaste man kan vara med om klockan kvart i två på en torsdag, för nu vill man hem. Jag har ont i huvudet, dålig sömn denna veckan, konstigt nog. Borde vara trött så mycket jag har pluggat. Meni alla fall, idag kommer jag avsluta min dag med bad, ansiktsmask, raka mig, läsa klart boken och skriva sista loggen. Det känns så skönt att det äntligen är fredag imorgon, för då är jag klar med allt jobbigt arbete jag haft i veckan och det är också att träffa folk och gå på fest och dansa som gäller!! Blir så himla glad av att bara tänka på de, åååh snart är de dags, tagga tagga TAGGA! Vi hörs sen, nu ska jag fortsätta lyssna på något babbel om Shakespeare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback