my life would suck without you


Bild som är tagen i skolan av Donna Hjertman.

 


Som om mediekommunikation skulle vara min grej..

Det är så himla tråkigt med mediekommunikation, jag vet inte ens vad ämnet betyder? Usch, tragiskt egentligen.
Men vi sitter iaf här vid datorerna, dock får vi inte det just nu men jag gör det ändå, kollar på Solsidan med Donna.
Nu ska vi läsa någon gammal lärobok, det ska bli väldigt tråkigt. Detta ämnet är väldigt tråkigt.. Suck.
Men det är bara att bita ihop för snart är det mat och då ska jag äta, äta och äta. Är så himla hungrig.
Och ikväll ska jag träna, och antagligen plugga lite eftersom det är en del som ska vara klart nästa vecka.
Ha det så bra allihopa så hörs vi senare idag antar jag, hoppas ni tycker om min nya blogg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback