That's what you get


Bild från idag. Fan vad man ser ut ibland. Menmen.. det är inget att göra åt nu, man får acceptera sig själv.

Jag är inte deppig längre, det var som ett stort svart moln bara försvann, fyfan vad jag känner mig lycklig nu. ALLT är klart, all skit jag har jobbat med i veckan, äntligen klart. Och det känns så skönt att sitta här med nyrakade ben, hår som luktar gott efter en inpackning, ansiktet som jag låtit ha en ansiktsmask som doftade choklad (var nästan så jag ville äta den), och mina naglar är nymålade. Nu kan det inte bli bättre, morgondagen kommer ju också vara riktigt toppen, plus att jag har sovmorgon till halv tio. Livet leker, i alla fall just nu, och det får jag vara glad för. Nu ska jag gå upp och ta något att äta, har fortfarande inte lämnat badrummet, allt luktar så gott. Godnatt och sov så gott, hälsningar en LYCKLIG Andrea.

Kommentarer
Lovisa

snygging!


Blogg: http://lovice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback