Jag tycker inte om dig


Min första dag som svarthårig. Så ett litet tag sedan är de allt.

Det är inte min vecka. Det är inte min dag. Det är inte min tid att hinna umgås. Det är inte mina bästa dagar men jag lever ändå.
Här sitter jag, ensam, övergiven och trött. Fryser något så fruktansvärt, och har världens jobbigaste mensvärk. Älskar inte livet just nu.
I alla fall, i allt detta klagande, så sitter jag och pluggar samtidigt som jag lyssnar på musik. Håller på att skriva klart två uppgifter i texten och skriver min andra läslogg för dagen. På fredag ska allt vara klart, på torsdag tror jag att allt får vara klart, kommer inte hinna på fredag. Så nu är det dags att jobba. Men förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har som sagt inte den bästa veckan just nu. Men det blir nog förhoppningsvis bättre. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback