Vid din sida



Fotograf : Jag, Andrea Johansson . Modell : Jag
(Kanske inte världens finaste bilder men tycker ögonen blev fina och själva bilderna är rätt fräna tycker jag). Smygtitt på min nya jacka också!

Idag efter skolan tyckte jag att solen lyste in så fint i vardagsfönstret, så jag tog fram kameran och knäppte lite bilder. Ni får inte alla nu då jag inte har så mycket bilder att bjuda er på senare då, så ni får vänta på fler.

Just nu sitter jag här i soffan och kollar på skidskytte med mamma och bror, väntar på mat. Är så himla hungrig, och trött. Så nu tänker jag sova lite innan maten, så ha det så bra så hörs vi senare. Ha en bra fredag, jag ska kanske på bio. Yeay, ska kolla vad de går för några och om någon av tjejerna är på, har ju ingen man att gå med, hehe men vem fan bryr sig? Dom lämnar mig inte för någon annan eller slutar älska mig, (i hope omg blev nervös nu). Nej, nu slutar vi deppa och snacka om allt de där, jag gillar mitt liv precis som det är. Nu slumrar jag till. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback