BLOPPIS DEL 1


Skjorta från H&M storlek 38 tror jag. 50kr
Vit skjorta, H&M strl. 34 skulle jag tro, trekvarts ärm, aldrig använd, 30kr
Skjorta från MQ, typ aldrig använd, tror det är storlek 36, 50kr.

Skjorta från H&M, aldrig använd, storlek 34 tror jag, 30kr.

Skjorta från Ullared, använd enstaka gånger, 50kr, storlek M i guess

Linne från Somwear, använt någon enstaka gång också, 50kr.

Linne från Somwear, använt någon enstaka gång också, 50kr.

Linne från Adidas, storlek 36 om jag minns rätt, ganska litet i storleken, 50kr.

Lady Gaga linnea från H&M, använt en gång, 50kr.

Linne från Lindex, aldrig använt, storlek vet jag inte, S kanske, 30kr.

Linne från H&M, storlek 38, 30kr.

Tshirt från H&M, använt den 10ggr kanske, 50kr.

Aldrig använd magtröja från Lindex, 30kr.

Magtröja från H&M, typ aldrig använt, 30kr.

Tshirt från Weekday tror jag (minns inte) storlek S?, inte använt så mycket, 50kr.

Vit lite genomskinlig tröja från Weekday, använt kanske 10ggr, skit snygg faktiskt, tröttnat bara. 40kr.

DC, vet inte storleken, kanske använt 10ggr, trycket är lite fult vet inte varför. 50kr.

Tröja från Ullared tror jag, storlek M, 40kr.

Mönstradelggings, aldrig använda, 30kr.

Skjorta från H&M aldrig använt tror jag, kanske någon gång, storlek 34, 30kr.

Två likadana linnen i olika färger från Gina, XS trorja storleken är, använt kanske 10ggr, 40kr. styck
.
Tröja från Bikbok, knappt använd, storlek S, 40kr.

Skjorta från.. vet inte? Aldrig använd, 40kr. Storlek S kanske?

Samma här, vet inte riktigt vart ifrån den är men har använt denna lite mer, 50kr. Storlek S kanske?

Linne från Svea, vet ej storlek, använt kanske 5ggr, 60kr. Finns ett band man kan få med också att knyta i midjan.

Tublinne från H&M, använt 5ggr kanske, storlek S?, 40kr.

Blått fint linne med blomstermönster vid bysten, använd 10ggr kanske, 40kr.

Skjorta från Ullared? Aldrig använd, storlek small/medium gissar jag på, 40kr.

Hummeltröja, använd en gång i tiden några gånger, 50kr.

Skjorta från MQ, använt 1 gång, storleken är jag inte säker på men kan nog vara S (nästan 100), 50kr.

Om ni hittar något intressant kan ni kommentera så är det först till kvarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback