En, två, tre

Ligger här i min säng, ensam på mitt rum. Har sovit med någon hur många dagar som helst i rad nu så ikväll blir det bannemej ensamt. Vet inte om jag ska se på någon film jag laddar ner eller somna till någon rolig film som ja har på dvd, typ jönssonligan<3 Men musik är ju så jävla underbart, hur överlever man utan? Finns musik för alla humör, älskarälskarälskarT. Just nu taggar jag festivalen så det bara går massor av bra låtar på repeat med den kvällens artister. Någon av mina läsare som kan säga någon bra låt med Norlie&KKV, Magnus Uggla och Hoffmaestro? Ska länka mina tre favoriter här nedan tänkte jag!

Kan inte bestämma Uggla låt, tycker alla är så jävla bra. Men bästa av dom nya är den här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback