The big fail

(Detta skulle publicerats igår men gick inte så slängde upp de nu) ÄNTLIGEN FUNKAR APPEN, har loggat in med fel hotmail flera gånger så kanske därför de inte funkat hahaha dör fail. Har iaf vart på Törebodafestivalen på lördag med gött häng och de va kul men inte värt pengarna tycker jag inte. Sen har jag bara myst med pojkvännen och idag på 3 månaders dagen har vi vart i Göteborg å haft det mysigt! Men nu har han blivit sjuk eller nåt så fick åka hem å sova på golvet (tatt ner min säng, ska kolla ny imorrn:P) och sängkläderna är nytvättade å blöta så ligger med soffkuddar och filt.... Fml. Vi hörs mer nu när jag kan min hotmail och har en fungerande app! (LOL haha tycker de är as kul) Btw min namnsdag idag bitches woho tjoho hejdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback