Det går ju inte

Går inte mobilblogga ju..... Står att man ska försöka senare å blablabla. Men iaf, är hos Frida med henne och Donna. Var med pojkvännen efter jag varit hos Linnea sedan somna jag i min godings famn, var ute och åt på lördagen med hans familj och badade i Simsjön med älsklingen och sedan stannade jag en natt till. Badade lite med Sean och Simon där på kvällen också, yes. Dagen efter blev jag utelåst, efter det gick jag ut med vovven och sedan åkte jag till tjejerna och nu har jag vaknat upp här osv. Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag kanske ska åka iväg en sväng med Sean men det får vi se. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi. Pusselipuss allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback