hello cyprus

Det är nytt här på blogg.se ser jag, freeeeeesh. Vettifan om detta är krångligare eller inte som många säger, men vi får väl se! Tänkte iaf bjuda er på lite bilder från min resa till Cypern som bokades lite spontant samma dag. Åkte iväg med mamma och pappa och jag hade en jättemysig vecka. Fjällar JÄTTEMYCKET redan vilket är så jävla tråkigt menmen, ska snart åka utomlands igen med kusinerna, längtar massor. Tyckte dock att det var väldigt jobbigt utan pojkvännen, fyfan. Men det kändes så jävla bra att ha varit så efterlängtad och jag tycker om honom så himla mycket. Menmen, nog med babbel. Nu kommer oredigerade bilder, woho


(hahahaha kan inte sluta skratta åt denna bilden, kolla på han hahaha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback