That damn hair

alcangmn om I'm just a sad girl:
vilken hårfärg vill du ha? om du vill ha blond så blek en gång så de blir orange, sen tona jätte ljusbrunt, och sen låt solen bleka de gmn:P annars får du kanske klippa av allt som jag </3

Grejen är att jag har röda pigment kvar som inte vill försvinna så därför ser mitt hår ut som en lejonman ungefär... Men jag ska kanske iväg till varmare grader redan på fredag så då bleks det bra av saltvattnet å allt, sen får jag se hur jag ska göra. Kanske följer ditt råd gmn! Jaaru, har också fått klippa mitt.. Grät lite floder då kan jag lova:P haha va as ful i korthår tycker jag!

Ni kanske vill ha en bild på hur de ungefär ser ut tänkte jag, så jag får väl slänga upp några här då:



Här är en "Före och efter" bild

Vet inte om bilderna ger rättvisa asså (och bilderna bjuder jag på haha fyfan) men ah, typ lite så ser det ut.

Kommentarer
JOANNA

snyggo, har en grym tävling i bloggen. in och tävla vetja! <3


Blogg: http://duochjag.devote.se
kkrazyjulia

tjena cooling!:D

Allt bra med dig idag då, eller?!:D

KRAM!


Blogg: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback