Lista

Senaste

Låt du hörde: Songbird (Glee cast version).

Film du såg: The woman in black

Mat du åt: Glass om det är mat, annars en köttbit

Kram: Pojkvännen

Puss: Pojkvännen

Känslan: Huvudvärk.

Bråk: Vet inte faktiskt.

Resa: Turkiet

Glädje: Igårkväll<3

Längtan: SOMMARLOV

Dröm: Kommer inte ihåg. Har svårt att komma ihåg vad jag drömmer. Vet att jag drömde något..... Åh jävla minne-.-

Personen du träffade: Julia (brorsans tjej) hon kom in på rummet förstår ni

Person du pratade i telefon med: Pojken min

Personen du fick sms av: "Min efterblivne man"

Gången du var utomhus: Imorse

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Föredrar nog båda faktiskt. Beror på humöret liksom

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Grillat kött<3

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Vet inte, läser aldrig tidningen

McDonalds eller MAX: Max!

Vin eller Öl: Vin om jag måste välja

Charter- eller skidsemester: Två olika grejer ju.. Tycker om båda minst lika mycket

Sverige eller Utlandet: Sverige är la gött men skulle inte sitta fel att vara utomlands nu

Sport eller nyheter: Spelar ingen roll, båda är lika tråkiga

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Beror väl på vad dom passar i? :P

Sommar eller vinter: Kan man åka skidor är vinter så jävla bra, men här i Skövde suger de ju:P Så sommarn är la goare just i Skövde. Men jag föredrar nog sommar faktiskt. Det är ju så varmt och skönt

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Pålägg
- Mjölk 
- Frukt
- Smör
- Grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min iphone eller dator. Seriöst..
- Mina vänner
- MUSIK

3 saker du inte kan äta?
- Potatisbullar
- Tomatsås
- Ärtor

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner/familj/släkt/pojkvän
- Musik

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sjunger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback