Det är kärlek


Känns så skönt att vara omtyckt, att någon tycker om en precis som man är. Och vissa sidor man kanske inte tycker om hos sig själv kanske är det den andra tycker om mest?! Jag är så kär just nu, (nyykääär) och den känslan går ju inte beskriva. Hur många gånger man ens skulle försöka.. Jag trodde aldrig att jag och Ludvig skulle leda till något förhållande, trodde vi bara skulle träffas och sedan skulle det inte vara något mer sedan (var ganska deppig då). Men åh vad fel jag hade, och jag blev världens lyckligaste när jag fick bekräftat att han tydligen kände på ett helt annat sätt än vad jag hade trott. Och allt är så bra, tycker verkligen om honom. Bryr mig inte om att han är ett år yngre och allt vad folk har att kommentera. Det enda jag tycker är jobbigt är att vi inte kan gå ut på krogen ihop osv, skit tråkigt.. Menmen. Han är så bra på sitt sätt och gör så många fina saker för mig som en del andra killar aldrig skulle gjort kan jag lova er. Han är verkligen speciell, och jag tycker om honom så jävla mycket. Åh vad bra vi har det. Nu ska jag somna så jävla gott, dock är det alltid svårt när min älskling inte är här men hade vi inte varit utan varandra någon gång hade man inte kunnat sakna, och att sakna någon är underbart, men ändå jobbigt.. Men om några timmar är jag hos min pojkvän igen, och jag lovar att jag kommer vara så lycklig så det kommer kännas som om det är fjärilar i hela magen bara när han ser på mig. Det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback