Sen start på en måndag

Gammel beld, men god daaaaaamn that hair:( Asså fan vad fint det var....... Den som sa att jag skulle bli rödhårig kan gå å ta sig. Svart, långt underbart hår, ååååååååååååååååååh ångest.

Känns ju inte fel alls att få börja halv ett idag, då vi ska prova STUDENTMÖSSOR. Är faktiskt nervös asså, tänk om man är jätteful i sin mössa..... Men jag hoppashoppashoppas att jag passar i den, håller alla tummar och tår jag har! Ska bli såååååå skönt att ta studenten, orkar inte mer skola. Och hörrni, vill ni veta nåt kul? Ska få jobba lite extra på museet (min apu-plats). Cash is king, yeaaah. Fattigstudent så att säga. Skönt med lite plus i kassan. Ha de så bra så hörs vi, vill inte lova när vi hörs, men det blir kanske snart, eller inte alls snart. Vet inte riktigt vad jag ska skriva och så. Förslag???


Kommentarer
suss

Skoj med jobbförfrågan! Bra jobbat

Svar: Jaa, imorgon gäller det!
Tack så mycket Sussiluttan :D
Andrea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback