Jag bara vet det

Heej people. Det var Glee på teven som slutade för snart tjugo minuter sen. Jag ÄLSKAR Glee, det är seriöst den bästa serien jag vet. Tvåa kommer Big Bang Theory, haha hur roligt är det inte? Jaja. Nu ska jag iaf ta mitt lilla piller, kanske slänga i mig något att äta om min familj vill komma hem snart. Efter det ska jag försöka sova. Ensam..... Hade ett halv år med min underbara pojkvän igår. Och jag är så kär. Ibland känns de som om man älskar någon så mycket att det gör ont i kroppen när man tänker på allt som kan hända och så. Men jag trivs så himla bra ihop med min lilla ludde, och jag tror han gör det samma, veeeeet att han gör det. Ja, så självsäker är jag idag. Det får man vara ibland! Tror nog han älskar mig lite mer nu när han fick fifa 13 av mig, hihi söt jag är. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback