50 frågor om mig

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Bruna ögon, lite muskler sådär nivet, lagom lång och brunhårig trorja. (haha låter som jag beskriver ludvig<3)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Lyckligt nog, jaaa
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Donna
4. Hur lång är du? 167/168 typ, kanske kortare, längesen jag mätte mig
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The avengers
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Hahaha men ska dyka nu så du får drömma om mig istället ;)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem/när de är. men ringa är gossilini oftast
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
9. När såg du senast din mamma? Alldeles nyss!
10. Icke godkänt i något ämne? Yes....
11. Mvg i något? Ja!
12. När vaknade du idag? Vet inte riktigt, men typ runt nio slutligen
13. Vilken är din favoritplats? Har ingen speciell favoritplats men Bali t.ex, vilket ställe<3
14. Vilken plats föredrar du minst? Det får nog bli såna ställen som påminner om jobbiga saker.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Bor la kvar här i Skövde lol, vill flötta te malmööe elle nöt
16. Hur stor är din säng? 160, dock som 1.70, jag får plats på bredden om jag ligger raklång;)
17. Vad sover du i? Trosor om jag sover själv, inget om jag sover ihop med pojken
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken.
19. Var har du bott/bor? Jag bor i Skövde, och vill ni ha specifikt så skultorp, billingen och nu norrmalm!
20. Tycker du om kinamat? Åååh jaa, vill ha:(
21. Tycker du om kaffe? Nää, fyfan vad äckligt det är.
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice<3
23. Kan du spela poker? Om jag kan spela poker? Grym....
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nope, I am the one and only
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite danska och liite spanska!
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet<3
29. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, smink, pojkvännen
30. Är du cool? Coolaste ni sett
31. Kan du rulla med tungan? Jaa, jag tror det om man rullar neråt? Uppåt vettifan.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det är svårt och säga asså.. Finns många som är helt hysteriskt roliga! Haha skrattar  bara  jag tänker på det
33. Vad har du för ringsignal? Någon sån där fin ton som finns på iphone
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, någonstans på vinden finns det nog allt det.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt nagellack på fingrarna
36. Kan du byta olja på bilenHaha nedu det kan jag nog inte;)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Har iiingen aning
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Ja.
39. Dansar du i bilen? Lätt asså, äre party så äre
40. När var du i kyrkan senast? Haha har inte en aning
41. Hur många hål har du? I örona? 2 isf
42. Har du någon piercing? Aa, öronen.
43. Har du någon tatuering? Nej:( vill ha
44. Gillar du någon just nu? Mmmmmm
45. Röker du eller snusar? Nej
46. Har du pojkvän/flickvän? Ja, har en pojkvän.
47. Vad är ditt mobil nummer? Exklusivt
48. Vad ska du göra ikväll? Tror nog det får bli film
49. Har du några syskon? Ja, jag har en storebror
50. Hur mycket pengar har du på din mobil? Dahh, det är 2012, hört talas om abonemang?^^ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback