Lite choklad skadar inte



goseponken<3

Chaaa, sitter på apun med min vän och dricker choklad här på rasten. Förlåt för att jag inte bloggade igår men hade en del annat att göra. Fick sluta två timmar tidigare igår så då gjorde jag klart kusinens design, vill ni kolla in så hittar ni hennes blogg på http://jojsan.blogg.se/ :) Övningskörde också, gick braa, första gången på "vägen" faktiskt. Körde lite på småvägar och lite på vanlig väg, hade typ panik haha. Sedan dansade jag och det var hur kul som helst asså, aa och sen åkte jag hem till min pojkvän. Idag ska jag ha spelkväll med ludvig, dj häst och rikilangelo. Vi hörs senare, nu ska vi fortsätta arbeta, rasten är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback