spinnin' around

 
AMAGAAAAD hade halka igår! Hjärtat satt och klappa på utsidan av kroppen på mig asså var så sjuuukt nervös. Men asså de va as kul, satt och sjöng där i bilen och skratta när man fick köra snabbt mellan massa koner. De va dock en riktig suris som jag fick då såklart, så henne fick man inte skratta inför inte för då hade man säkert inte blivit godkänd. Men jag blev iaf GODKÄND så nu är vi en bra bit på vägen! Ska köra riktigt intensivt med teorin nu och jag hoppashoppashoppas att jag klarar allt på första försöket sen när det är teori och uppkörning som gäller för jag måste få körkort innan Ludvig!! Ska köra upp i maj! HÅLL ALLA TUMMAR OCH TÅR SOM GÅR SÅ JAG FÅR MITT KÖRKORT NU I VÅÅÅR!! (aaah vilket rimmmmm, nu klarar jag de lätt!).... som en plätt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback