Bland glas och godis

En bild ifrån när vi fira min käre bror i lördags.
Nu ligger jag i min säng och väntar på att filmen ska slinka in på mitt usb då jag bestämde mig för att se Dreamgirls idag. Har ju aldrig sett den och Beyonce är ju med, så det är nästan ett måste känner jag! Förresten så skulle jag och min älskade mamma gå på hennes konsert den 29 maj men när vi skulle boka.. Ja.. då var biljetterna slut. Är rätt ledsen över detta alltså för det är inte varje dag hon kommer hit om man säger så.. FAN.
Jaja, orkar inte bli ledsen igen nu, det får bli en annan dag. Btw så har jag så himla ont i magen, vet inte vad som är fel men jag är så förbannat ont, för er som inte vet har jag en crohnssjukdom så de är väl den som håller på. Ååååh, ligger här och är DÖsugen på godis men det får jag stå över. En puss från pojkvännen kanske gör allt lite bättre, får hoppas det. Om han nu dyker upp någon gång. Nu ska jag kila. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback