Lite fakta om mitt gångna år kan man väl säga

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort en del saker jag aldrig gjort förut, t.ex:
1. jag har varit på krogen
2. köpt drink ute
3. varit utomlands 2 ggr på ett år (tror inte jag varit det förut?)
4. färgat håret svart
5. kört bil!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet?

Dog någon som stod dig nära?
Ja.. :(

Vilka länder besökte du?
Grekland (Rhodos) & Cypern<3

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Hmm.. Körkort, jobb och en massa pengar?

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Kan inte bara bestämma ett men 9&27 april, farfars begravning, när jag sjöng på dop och resorna i somras!

Vad var din största framgång 2012?
Måste nog säga att det var jobbpassen på Museet med min bästaste Erica! Tänk att jag jobbat, haft ett litet jobb, hoppas på meeeeeeeeeeer.

Största misstaget?
Misstag... Kan nog inte komma på att jag gjort något misstag? Jo, nu vet jag... Färga bort det svarta fina håret och klippa av det. Fuck my life, helt seriöst. Inte ta körkort

Bästa köpet?
Ojojoj, jag vet inte asså haha.. Har ju gått ett helt åååår, hur ska jag komma ihåg allt jag köpt? Men måste nog säga att mina julklappar/fifat till pojkvännen måste vart rätt bra köp för pojken min verkade ju överlycklig!

Vad spenderade du mest pengar på?
Ööh, ehhm, kläder I guess?

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare tror jag, magkänslan säger det iaf

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, rest, solat, badat, åkt pulka...... osvosv

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mhm, jobbig fråga igen, inte varit så opepp på att ta körkort, önskar jag hade varit mer pepp på det för just nu vill jag verkligen ha KÖRKORT. röv........... önskar helt enkelt att jag skulle lipat mindre om att ta de där jävla körkortet!

Blev du kär i år?
OM jag blev<3

Årets bästa TV-program?
GLEE!!!

Största musikaliska upptäckten?
Jadu, svårt att säga.. Malcom B är ju rätt bra asså, Beyonces nya låtar, osvosv

A dream come true?
Måste nog säga att träffa Ludvig, de är något av de bästa jag någonsin fått uppleva. Hahaha Ludvig är min idol låter de som nu, Ludvig Sandh, My hero.

Något du önskade dig och inte fick?
Om man tänker sig julklappar så ja, ett objektiv och självutlösare typ, men, vem bryr sig om de? fick världens bästa nya kompis, Nikon D3200 <3

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag fyllde arton, förlorade min farfar, gick till skolan, grät tusen gånger om fick presenter, min första pussbild med ludvig, hade kalas, gick ut på krogen för första gången

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer cashflow och att farfar klarat sig

Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära.

Vem saknade du?
Farfar

De bästa nya människorna du träffade?
Ludvig

Mest stolt över?
Extra jobbet på museet och över att jag har så fina nära&kära, hur skulle man kunna överleva utan dom? OCH att jag börjat övningsköra/kolla lite teori.

Högsta önskan just nu?
Få körkort och jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback