Make it double


Gick inte ladda upp den stora bilden för den var tydligen "för stor" så fick ha den här lillen istället som dubblett.

Anyways,
hejhej allihopa. Idag är det fredag och jag har inte gjort så mycket idag. Jag har sovit, sminkat mig, kollat runt lite på instagram (vill ni följa mig heter jag beritsmamma där) och lyssnat på as bra musik. Har också ätit nutella mackor, gått ut med hunden och druckit mjölk. Snart ska jag iväg och hjälpa min mosters sambo med att fotografera honom medans han jobbar. Efter det ska jag iväg och hämta mina skidor jag lämnade in i söndags för slipning oså lite vallning på de och sedan rullar bilen till min pojkvän. Äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback