Ready, set, GO


En bild säger mer än tusen ord.

Nu är det dags för er att få lite uppdatering. Igår köpte jag min balklänning, helt otippat men så blev det! Det var inte alls vad jag tänkt mig först men där var den, himlahimla fin. Jag fixade också tid för smink och håruppsättning så nu är allt klart till balen kan man väl säga. Skor tror jag redan att jag har, ett par jag bara använt en gång som passa jättebra till klänningen. Klänningen ska jag sy upp i Mars är tänkt, så nu kan jag bara luta mig tillbaka och titta på min klänning som hänger så fint där i hallen.

Kommentarer
Linnea Dahlström

Du har så fina ögon gosan! Lägg upp en bild på dig i balklänningen också! Puss

Svar: Tack:* Nee, balklänningen är hemlis!
Andrea


Blogg: http://lajnera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback