TGIF

(RYKANDE FÄRSK LITEN BILD BARA SÅDÄR)
Hallå alla fans!
Gick iväg till apun idag men då ville ingen öppna åt mig fast jag plinga säkert 10-15 ggr minst så fick gå hem igen. Nu sitter jag här 2 mail senare och får jobba hemifrån så ska skriva en utvärdering till min handledare och sen är de helg kan man väl kort och gott säga då! Nästa vecka är det ingen apu och veckan efter det börjar den nya. Ska bli tråkigt att lämna museet, det var ju roligt och det var där jag fick mitt första jobb. Men får försöka kriga in mig på ett bra ställe till nästa apu så kan jag kanske få jobba extra där också. Har just nu fått sämsta platsen så letar ivrigt efter en annan plats, hoppashoppasHOPPAS att jag får något ja från något av ställena!

Kommentarer
Lovisa

Snygg!!

Svar: duja!
Andrea


Blogg: http://lovice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback