Snabbt och enkelt



Som ni ser har jag nu gått tillbaka till min gamla design och det känns ganska bra faktiskt! Dock vill jag ändra typsnitt på överskriften men jag vet inte hur man gör... Haha jag är verkligen kass på sånt här. Anyways, jag hade sovmorgon till elva idag tydligen för de stod en lapp på dörren när vi kom att våran lärare var sjuk. Åååh blir så arg, de kunde väl skrivits ut på fronter, men har någon gjort det? Nej. Jag blir så tröööööööött på detta, menmen. Har bara en lektion idag och sen en liten föreläsning sen ska jag hem. Så ska inte klaga allt för mycket.

Ojojoj vad fin jag är idag<3 .......... heiiidoooo

Kommentarer
suss

Trevligt att du bloggar igen

Svar: Nu ska jag börja igen! Haha
Andrea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback