Just my feelings

Jag vill bara lätta på hjärtat lite, ingenting har hänt jag har bara kollat på glee och gråtit flera timmar i sträck. Det verkar vara så många som är otrogna nu för tiden, som inte tror på att man har en själsfrände, som helt enkelt inte skaffar en partner för det är bättre att ligga runt på krogen och slippa få känslor för någon, slippa tjafs och allt vad ett förhållande faktiskt innebär. Men jag förstår mig verkligen inte på dom personerna som väljer att leva så, jag tycker synd om dom. När jag träffa Ludvig var jag så jävla nervös över att vi kanske skulle bli tillsammans för jag trodde inte att man kunde lita på någon i hela världen nästan. Mina förhållanden innan har bara slutat illa, nån han varit otrogen, någon blivit kär i sitt ex och någon har slutat bry sig för att de äntligen fått vad dom vill ha. Och jag trodde att det här skulle bli samma sak efter någon månad, men sen ändrade jag mig. Ludvig fick mig att förstå att man fortfarande kan lita på någon i den här världen, att man faktiskt kan få vara lycklig. Även om vi grälar ibland och säger saker vi inte menar så är det bra, jag tycker vi blir tightare och tightare för varje gång. Just i den stunden är jag väldigt ledsen över det som händer och ångrar mig så fort jag öppnat munnen men jag hoppas... Jag hoppas att du ludvig, känner likadant som jag gör. Det är klart att man ibland är så arg på någon att man skulle vilja kväva dom med kudden men allt annat jag får är så underbart. Det känns inte som om någon har älskat mig precis såhär. Och även om vi inte gör massa "crazy stuffs" så är jag inte ledsen för det, för jag ligger hellre framför tvn med dig, ser hur du somnar i mitt knä och bara kollar på dig när du sover än att vi springer runt och super och dansar runt med främmande folk. Det känns som om jag äntligen hittat rätt, och om det är rätt, det får tiden visa, så länge ska jag älska min pojkvän med allt jag har. Du är det bästa som hänt mig Ludvig och dom här 19 månaderna har verkligen varit bra för mig, vet du varför? Jo, för jag har alltid haft dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback