Kliande fingrar

Nyaste bilden med camen, förstår mig inte på den haha.
Jag är så himla sugen på att blogga, kan inte låta bli nu, det liksom kliar i fingrarna!!
Det är redan november och vad som kommer efter november, det är ju den bästa årstiden på hela året ju, nämligen december. Jag har redan kollat igenom några gamla julkalendrar, druckit julmust och ätit köpepepparkakor. Kunde verkligen inte hålla mig i år, känns som om jag är väldigt tidig. Men det finns så mycket att längta efter ibland att man inte kan hålla sig. Har letat efter lite inspiration till rummet till jul och är redan sugen på att börja pynta!!

Kommentarer
Julia Persson

Finaste Andrea! :*


Blogg: http://nattstad.se/juliakristina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback