Snälla låt det gå fort

Måste vänta 23 dagar till innan den lille plutten får komma hem till oss. Känns verkligen som en evighet..

Jag hittar på så mycket här att jag glömmer skriva ner det här på bloggen. Vi fikar och tittar runt i affärer,
äter god mat och fikar lite till. Igår när Ulli slutade så åkte vi till IKEA och kikade lite, sedan blev det kex,
ostbricka och vin här hemma, jättemysigt. Idag orkar jag faktiskt inte gå med ner på stan, vill bara ta det
lugnt. Måste duscha och måla naglarna osv så det kan jag göra medans moster är på jobb och de andra
på stan. Imorgon åker jag hem igen och då ska jag göra iordning min moster faktiskt. Hon ska på maskerad
och ville att jag skulle sminka henne så det ska bli kul. Älskar att sminka folk! Vi hörs senare sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback