Bloppis del två

Tröja från Cubus, knappt använd. M, 60kr.              Skjorta från Indiska, knappt använvd. L, 70kr.
Tunn långärmad tröja från Mon Row, XS, 50kr.        Cardigan från H&M, använd sparsamt, XS, 50kr.
Linne från Vero Moda, knappt använt. XL, 40kr.      Mörkblå långärmad tröja från BikBok, S, 50kr. SÅLD
Långärmad tröja från SVEA fram och baksida, har nog nästintill aldrig använt den. S, 70kr.

Siden i fram, vanlig ibak. Aldrig använd, S, 40kr.      Gammal tröja från JC, använd nån gång. XS, 30kr.
MONKI, använd 2ggr. kanske. S, 60kr.                   Linne från Lager 157, aldrig använt. M, 40kr.

Myströja, aldrig använd. H&M, 34, 40kr.                 Använd fåtal gånger, H&M stickad, S, 50kr.
BIK BOK, knappt använd. S, 50kr.                         Linne från H&M, knappt använt, 36, 30kr.
H&M, ljusrosa/aprikos, använd 1 gång. 36, 30kr.     Klänning från Gina, knappt använd. 34, 50kr.
Roxy klänning, använd 1 gång. S, 80kr.                  Gina, använd någon enstaka gång. 36, 50kr.

Sådär, det var väl det som fanns i min garderob som jag kan tänka mig att göra mig av med. Om man
köper flera kan vi fixa ett "paket pris" så får man lite rabatt. Och vill ni ha mer bilder på något är det bara
att skicka iväg en liten kommentar. Har lite skor också som jag tänkte kolla om någon är intresserad av,
så det kommer om en stund. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback