Tiden flyger förbi

En bild från fars dag på min fyrbenta lilla älskling.
 
Tänk, jag längtade ihjäl mig efter julen och på två sekunder var allt över. Jag önskar att det var jul fler gånger om året. Det är så mysigt, man träffar släkten mer, pynta, köpa gran, köpa saker till dom man tycker om, fundera över hur man ska slå in alla julklappar, äta gott och baka gottigheter, ja men ni vet ju. Jag är verkligen en "jul-älskare". Fick i alla fall jättebra julklappar av allihopa och jag själv köpte nog bra julklappar till mina nära och kära också för det var bara glada miner jag såg. Kan visa lite saker jag fått någon dag, men just nu tänkte jag arrangera en liten bloppis. Det är inga nya kläder eller skor alltså, men jag har för mycket kläder för mina garderober så nu måste lite saker väck. Det är fina grejer tycker jag, men jag använder det aldrig så lika bra att se om någon annan vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback